dijous, 5 de maig del 2016

Saint Cyprien 5 maig


Avui dia 5 de maig, a  les 7:15 del matí m’he espantat molt quan m’han despertat. A les 9 del matí hem esmorzat i ens ha agradat un munt!! Després ens han portat a fer la prova de natació i ens ha agradat molt nadar a la piscina!

Amb uns monitors molt simpàtics ens ho hem passat molt bé anant en llanxa pel mar! Ens han agradat molt les curses, encara que ens hem quedat ben mullats. Hem portat el timó del veler i ha sigut fantàstic!

El dinar d’avui estava boníssim, molt més bo que ahir.

Després per la tarda hem pujat a les barques de vela per parelles i ha estat molt divertit. M’he quedat molt impressionada quan he caigut de la barca i s’ha girat, encara que hem caigut ens ha agradat molt fer vela. Jo he perdut la sabata. A mi m’ha fet molta gràcia la caiguda de la Diandra. A la meva sabata ha aparegut un cranc. Els que hem caigut hem quedat “empapats d’aigua”. Tot i així, amb la paciència i les nostres ganes hem après a portar un veler!!!

Per fi sabem portar un veler!!! 

Ara toca posar-nos ben guapos, hem sopat i a la disco Boom hi falta gent! Hi havia molts llums de colors. M’ho he passat molt bé amb els amics!  Per cert, he ballat com una boja (diu la Maya).
Per acabar, hem fet el tren amb la cançó dels Catarres i hem ballat fins que els peus ens han dit PROU! Vull dormir! (Nerea dixit).
 



 
Matí


 
 Tarda

Nit


Bona nit

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada